Om en hårspray fra Moroccanoil & en upcoming giveaway..

Så har postmanden være forbi igen, og denne gang med en lækker sag fra hair247.dk.
De har nemlig været så søde at sponsorere en hårspray til mig og en heldig læser.


 
Hårsprayen er på 330 ml og i de klassiske Moroccanoil farver, som vi kender fra deres treatment oil.
Konsistensen er let og luftig (kan man sige det om en hårspray?) og ikke klistret, som jeg synes nogle sprays kan være.
Den indeholder arganolie, ligesom de andre produkter i serien.
 
Ydermere så dufter den jo fantastisk!
 
 
 Måden jeg testede den på var ved at bruge den på  mine touperinger, som jeg laver når jeg skal have lidt fylde i mit flade, glatte hår.
Den gav et godt hold, som kunne puffes op hele dagen, så det blev ved med at sidde flot :)
 
 
Sprayen kan købes hos Hair247 lige her, og koster kun 159,- inkl fragt.
Siden har altid fri fragt og sender din bestilling samme dag, hvis du bestiller inden kl. 15.00.
 
Og nu til det bedste..
 
En heldig læser kan vinde en spray magen til, i den giveaway, som kommer på bloggen snarest :)
 
Tak til Hair247.dk for at sponsorere lidt lækkerier til os!
 
 
 



Etiketter: , ,